zondag 23 november 2014

Bezoek

Vrijdag 14 november hadden we weer bezoek dus stonden we weer op het vliegveld.
Zaterdag
zijn we naar de markt in SeneGambia geweest en hebben we lekker geluncht daarna zijn we terug naar het hotel gegaan en hebben Bram Lisa en ik nog lekker gezwommen.

Zondag
zijn we met zijn alle naar de Serakunda market geweest daarna naar Lamin hier hebben we met zijn alle gegeten en lekker rustig aan gedaan.

Maandag
hebben we de school laten zien en natuurlijk waar we wonen 's middags zijn we naar Lamin Lodge geweest en daar lekker wat gegeten en gedronken.

Dinsdag
Is Lisa mee geweest we zouden eerst gaan wandelen in Abuko maar ze hadden de prijs ineens veranderd dus hebben we besloten om maar naar het apenpark te gaan hier hebben we bijna 2 uur gelopen. we zijn over het strand terug gelopen naar SeneGambia en daar lekker wat gedronken en gegeten. Hierna lekker bij het hotel gezwommen en warm gedoucht :)

Woensdag
Zijn we gezellig met zijn alle naar het krokodillen park geweest daar een rondje gelopen toen een stukje veder gereden naar Calipso en daar lekker geluncht.

Donderdag
Hebben we niet veel gedaan omdat eigenlijk de decoratie voor de opening zou komen maar in Gambia kan dat nog wel eens veranderen. Om 5 uur moesten we bij "de boom" zijn hier kwamen alle Nederlandse sponsoren met 2 busjes aan de community had voor een band gezorgd en het was een groot feest.

Vrijdag
Hebben we geluncht in SeneGambia we zijn ook nog even langs de markt daar geweest en daarna nog lekker even bij het zwembad gezeten en een pizza gegeten de bus naar het vliegveld zou er half 7 zijn maar uiteindelijk kwam die pas rond 9 uur omdat de president in SeneGambia was en dan staat alles helemaal stil...